i-landsproblem

det blir nog göteborg på måndag eller tisdag med elin. Ska kika på reorna och i de vanliga affärerna. Jag behöver köpa något nytt, mest av allt behöver jag en kofta men det känns inte så roligt att lägga pengarna på det, haha! jag vet inte riktigt, antingen väntar jag med den så kanske mamma kan bidra lite... näe ja har ingen aning.

Jag står i kvalet om jag ska köpa en kofta ifrån Åhlens som är svart med 3/4 ärm i vanligt tjocktröjje material fast utan luva och så har den en dragkedja fram. (Hoppas ni förstår någonting..) Eller så ska jag köpa en t-shirt till, också med en 3/4 ärm, en sådan från weekday (randig) som jag redan har. Fast jag har i beige/svart, funderar på att köpa denna blå/vita, haha, vilket i-landsproblem. Kanske får ta o sova på saken. Vad tycker ni?
Den randiga är ju så himla fin och det finns ju risk att den tar slut, får hoppas att den finns överhuvudtaget, annars är ju problemet löst ganska fort.

Hela grejen med att jag måste välja någon utav dom är det att jag har 450 spänn + ett presentkort på gina som är dom pengarna jag vill handla upp just nu, det andra vill jag gärna spara tills vårnyheterna kommer in o.s.v.


bild lånad ifrån hanna.

Kommentera här
Postat av: Alice

Hmm ett svårt val..

2008-12-28 @ 11:36:14
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0