hemma från discot

Nu har jag varit hemma ett tag sen discot. Det var riktigt skoj, haha. Alla små barn var så söta med sina fina kläder, paljettklänningar och smink. Så söta. Och sen vet jag inte riktigt om det kom mer folk på det sista discot för jag gick vid halv 8 ungefär och då var det inte särskilt många där. Så sen åt jag tacos o kikade idol när jag kom hem. Jag tror faktsitk att Robin åker, men man vet aldrig.

Kom på att man behöver börja handla julklappar snart! Inte för att jag ska köpa särskilt många, tror jag köper dom flesta med mamma men några i alla fall. Till mamma & pappa, nån som har förslag på vad jag kan köpa till dom?

pusss!

Kommentera här
Postat av: Cassis

haha! Tack för hjälpen :D

2008-12-05 @ 22:05:25
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: Elin

hahaha shit va olle klängde på alla :P 17 eller nån mer var det nog som kom tror ja. inte så många men det funkade la o dom hade skoj såg dt ut som haha. shit caos me rebeca sen.. du har säkert hört hahahaha GO CLARA! HAHAH . o jusste tack för hjälpen haha;)

2008-12-06 @ 14:09:20
Postat av: clara

ahhah det var tur att du var där :D

2008-12-06 @ 18:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0