help me!

Jag kikade på julklappar till min mamma för jag har ingen aning vad jag ska köpa. Funderar på att beställa det här armbandet men jag kan inte bestämma mej... Det finns i göteborg också men jag ska dit helgen innan jul och jag vågar inte chansa på att köpa det då eftersom att det kan vara slut. Så,, tycker ni att jag ska beställa det? :)


Sen är ju frågan vad jag ska köpa till pappa. Jag tror att det får bli en present till pappa&mamma. Han tar nog inte illa upp, haha! Och den får kosta upp till 100. För mamma betalar ändå ett paket från oss till honom. Så det är bara en liten extra sak. Då är det enklare att köpa nånting till båda två. T.ex. små ljuslyktor eller nåt till köket.
Frågan är VAD!? hjälphjälphjälp.

puss! / L


Kommentera här
Postat av: Elin

ooh snyggt! kolla hjärterum ;) dom har en massa ljuslyktor o sånt, bara att dt kan vara ganska dryt..

2008-12-07 @ 17:55:21
Postat av: clara

snyggt ;)

2008-12-07 @ 19:45:09
Postat av: Marielle

Var med och svara på "dagens kluring". Rätt svar vinner en produkt från ett helkul ställe! Komigen, var med du också! :-)



2008-12-07 @ 19:53:33
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: A

jag tycker att du ska köpa armbandet till din mamma :)

2008-12-08 @ 14:24:18
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0