Harry potter

hej på er! =)
ska nog inte berätta hur det gick idag när jag skulle göra julgodis, hahaha! rena rama katastrofen. Stank brändt, kladdöverallt, behöver jag säga mer? ;) vi lämnar det ämnet tycker jag.
Sen har jag bara tagit det lugnt, nördat lite framför datorn, ätit god mat och godis.
Nu har jag precis sett på Harry potter & Fenixorden, den nyaste. Har inte sett den förut så det är ju alltid skoj att kolla då. Nu hade jag bara tänk checka datorn innan jag går och lägger mej. Vill inte komma i säng föööör sent, trots att det är lov så behöver man ju inte vända helt på dygnet (syftar på min kvart i 1 morgon häromdan).

Så ni får ha en trevlig fortsatt kväll om ni ska hålla er vakna.
Godnatt ♥

Kommentera här
Postat av: ERIK

Gonatt! ;D <3

2008-12-21 @ 00:45:17
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0