Götet

Hej på er! :)
Idag åkte jag, mamma & pappa till götet vid 10. Vi gick runt och kikade ett tag, mysigt. Köpte några julklappar till kusinerna (bl.a. en jätte söt puderrosa mjukisdress i plysh, synd att den inte fanns i vuxen strl!). Jag köpte mej en vanlig tröja, t-shirt och nyckelring ifrån monki alltsammans. Kan nog visa senare. sen RÅKADE jag se en julklapp ja kommer få också, men det håller jag tyst om. Det blev fika och lunch också, nu är jag nästan pank men jag får hoppas på lite pengar på julafton, vet att jag kommer få det ;) Nu ska jag och mamma in till knalleland och fixa lite mer saker så att man inte slösar hela dagen imorgon på stan också. Jag har plugg att göra, pepparkakor också!

Men jag bloggar sen.
Puss!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0