Film ikväll

Hoppas ni har haft en bra dag, det har i alla fall jag =)
Nu har jag precis ätit middag och det blir väl lite tv tittande ikväll. Ska nog se en film kanske, antingen irene huss, har ni sett de filmerna? Dom är ju snarlika med beck & wallander men jag kan tycka sånna är bra ibland. Annars blir det väl något som går på tvn.
Sen är det söndag imorgon och jag ska plugga lite, baka pepparkakor och bara mysa. Man känner att julen närmar sig nu. Har köpt en hel del julklappar med mamma idag, det är SÅ kul tycker jag!

Nu ska jag väl byta om till mjukiskläder och sätta mej i soffan. Ni får ha en så bra kväll..

puss & kram!

Kommentera här
Postat av: Tingeling

joo..jag har sett huss filmerna..dom är faktiskt jättebra:D..fast känns ganska wannabe wallander. älskar svenska deckare/thrillers

puss på diig<3

2008-12-13 @ 21:44:33
URL: http://almstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0