Dagens shopping

En Hallonrosa vanlig tjocktröja, 300 kr Monki =)
Köpte en likadan fast i turkos till min kusin som hon ska få i julkalpp. (Hoppas inte hon läser detta)

Sen köpte jag en t-shirt. Har bloggat om denna tidigare fast i en annan färg.

Försökte använda min paint talang och måla hur den ser ut på baksidan. Det är alltså ett öppet snitt. Så om "öppnar snittet"  så ser man rakt in - man behöver alltså ett linne under. Men längst ner är det som ett upp o ner vänt V.

en nyckelring också men den fanns inte på internet och jag kan inte ta kort nu, det får bli en annan gång =)
puss o hej leverpastej!


Kommentera här
Postat av: A

Skit snyggt (:

2008-12-13 @ 18:21:33
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: clara

tjusigt!

2008-12-13 @ 20:22:52
Postat av: Elin

hahaha snyggt målat ;) låter nice . så dt blev en lyckad tripp til götet då? :P

2008-12-14 @ 14:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0