Dagens outfit 29/12

hej på er!
Nu är jag hemma ifrån göteborg. Det var skit kul, framförallt o träffa Felicia eftersom det var ett tag sen. Shoppade lite gjorde jag också. Så jag lägger in bilder på det sen.
Här kommer en dagens outfit;



♥ Jeansskjorta - Weekday (julklapp!)
♥ Svarta jeans - Cheap monday
♥ Klocka - Triwa

xo / L

Kommentera här
Postat av: Anonym

Jättemysigt! Jättenöjd med mina köp, det blev ett par ballerinaskor med lite lackdetaljer hemma i borås också. Men känner att jag är grymt avis på din väst nu, den hade varit snygg till jeansen.. menmen, det kommer fler gånger. Tack för en finfin dag ;) Vi får ses snart igen :) hahaha, sorry att jag somnade i bilen, lite osocial men jag var trööött! ;P <3

2008-12-29 @ 22:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0