äntligen fixat till håret lite.

hej på er :)
Idag hade vi matteprov i skolan, hoppas på att det gick bra. Sen betygssamtal i Engelskan också, gick väl helt OK.
På eftermiddagen skulle vi till ishallen men jag och några kompisar gick en promenad iställlet, var inte så upplagd på att åka, hehe. Dom andra skulle nog i alla fall fått sig ett gott skratt.
Efter skolan så gick jag till Bond där jag klipper mej. Slingade utväxten lite bara, blev nöjd. Tycker att hela håret ser blondare ut men det är väl för att frisören har fixat och donat med det. Det brukar ju ändras efter några dagar...

Har även varit och inhandlat lite vitaminer och sånt där nödvändigt, jag tappar jätte mycket hår nu så det var nog bra.

Nu ska jag väl snart äta lite midddag, tänk att det bara är 11 skoldagar kvar nu, guuud så skönt!

pusspuss.

( synd att det inte blev nån bild på håret men jag har ingen kamera att fota med just nu, crap! )

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0