Ändrade planer

Nu har jag precis kikat film med mami, den var faktiskt ganska rolig, haha!
Men iaf, De blev lite ändrade planer, så jag ska till göteborg både imorgon och på tisdag, woho! Ganska bra faktiskt.. Eller ja man får ju se.
Så jag tänkte berätta vad JAG tänker leta efter när jag är där. För jag vet en hel del saker jag vill ha, sen får man se vad jag kommer hem med.

1, Ett jätte gulligt halsband jag har sett på H&M, hoppas det finns kvar.
2, Jeans, gillar ett par jag har sett på Gina för 300, men de är säkert slut nu eftersom det var en månad sen...
3, Ett par ursnygga skor på Din Sko som de rear nu.
4, Den randiga tröjan ifrån Weekday
5, Nån kofta...

Sen får man ju se vad man hittar, jag kommer inte köpa allt de där, men jag ska kika på det sen kanske man hittar nåt annat fint.

// L

Kommentera här
Postat av: maya

varsågod fortsät gärna läsa min blogg XD

2008-12-28 @ 16:55:57
URL: http://mayass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0