Bilder ifrån rhodos

Hello, har precis varit i mataffären och köpt mej mitt favorit godis, - tutti frutti passion! mums.
Blir en dag i götet nästa vecka med alice, skit skoj :) Ska köpta lite nödvändiga saker inför skolan, pennor o.s.v.
Sen ska jag nog försöka hitta ett par jeans, sen blir de alltid mer än vad man har tänkt. Som vanligt är inte min budget på topp men, shoppa sålänge de räcker , eller vad säger ni ? ;)

Här kommer några bilder ifrån rhodos också;



en fjäril i "fjärils dalen" (alla såg likadana ut & det va miljarder)'

jag vid lindos.

haha, snygg pose! kolla benen, de va då ja nästan trillade, jätte svårt o gå upp där.

Jag o mamma sista dagen, ganska slitna vi ser ut!

gamla stan.

Sådär, haha, vissa bilder e lite knas men man får väl bjuda på sig själv eller hur?

Puss! / L

Kommentera här
Postat av: Alice

Jaah , shit vad roligt det kommer att bli :) Bilderna var jätte fina ! <3

2008-08-07 @ 09:53:59
Postat av: malin

vilka fina bilder! =)

Rhodos är ju jättefint!

2008-08-07 @ 11:57:23
URL: http://passiontofashion.blogg.se/
Postat av: Elin

ååh, vill också te götet. haha . fina bilder :) haha ja va borta i tre veckor och du va borta i en, och vem är brunast ? hur kan du bli så BRUN människa ? hahaha

2008-08-07 @ 14:24:40
URL: http://elinwilliamson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0