Sol

Hej bloggen!
Idag är vädret här i borås underbart, solsken. Längesen känns det som. Var inne en snabbis i knalleland idag för o kika på nån kofta eller liknande. Hittade jag nåt? -nej. Bara en långärmad mörkblå bas tröja ifrån h&m.
Har massa läxor o ta itu med som sagt, spanska och engelska...
Skola imorgon igen ju. Nu ska jag nog ta o måla mina naglar. Kanske blir en liten bild sen.

Puss! / L

Kommentera här
Postat av: Elin

aa shit va längesen det va sol . bara regn varje dag haha , uuch spanskan xd

2008-08-24 @ 17:55:33
Postat av: Mona

Tack! Okej, då kanske jag ska kolla påd en :P

Här är det också solsken!

2008-08-24 @ 18:10:35
URL: http://monass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0