regnbåge.

Hello sunshines!
När jag gick upp i morses, så var det en stoooor regnbåge utanför fönstret, jätte fint. Bra morgon alltså.
Hjälpte en kompis med hennes blogg igår också, resultaten kan ni se på www.sofiehaallberg.blogg.se kommentera gärna här vad ni tycker om den :)

Idag blir det nog inte mycket att göra, vädret är inget vidare, kanske får ta o baka något...
Ska nog kika igenom min garderob lite granna också för ja har inga idéer vad jag kan ha på mig men det ligger massa kläder där, kanske bra och kolla då när man har tid.
Ska väl snart hoppa in i duschen också, men det blir självklart mer bloggande idag.

Puss&hej / L

Kommentera här
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. :)

2008-08-09 @ 11:16:22
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: Angie (:

Vackert med regnbåge :)!

Ska nog också baka idag ;)

Krams.

2008-08-09 @ 14:21:46
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0