Orust

Hej, nu är jag hemma igen.
Har varit på båtmässan på orust idag och kollat lite. För er som inte vet vart det ligger är det en ö utanför göteborg. Där kunde man kolla på massa båtar, gå in i dom o det var öppna varv. Det var jätte fint väder där, sol och så.. Ganska mysigt men lite långtråkigt också faktiskt. Är så himla trött av mig. Nu är jag som sagt hemma och måste väl ta tag i läxorna snart, men hallååå!? Läxor en lördagkväll njaa, det kanske får vänta tills imorgon i alla fall. Just nu "råkar" troligen världens sämsta låt spelas här, din mamma ni vet? Min humor är verkligen på topp när jag är trött. haha

Jag bloggar senare, puss!

Tog inga bilder idag, blir en från marsstrand, är ju lite likt nästan.


Kommentera här
Postat av: Mona

Var har du köppt det vita linnet du har på dej i headern??

2008-08-23 @ 20:04:45
URL: http://monass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0