Min dag

hej, förlåt för jätte dålig uppdatering idag men jag har verkligen inte orkat. Nu har skolat kört igång på riktigt - och det känns. Jätte trött på morgonen o.s.v. Men man lär väl sej aldrig riktigt att komma in i rutinen va?
Idag hade vi lektioner som matte, engelska, bild & idrott. Funkade väl, men om man kikar på schemat är nog onsdagar dagen jag gillar minst. Men nån dag måste ju vara det också!
Hinner nog inte fota dagens outfit idag men jag får komma igen imorgon istället.
Annars är väl allt bra med mej, har haft väldigt mycket huvudvärk med det beror väl på mindre sömn & mat än vanligt.
Allt bra med er också? :)

Nej nu ska jag ner och plugga lite matte tyvärr men ni får ha de så bra.
Jag bloggar senare eller imorrn.

Pussss / L

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0