Lördagen

Igår valde jag att inte blogga nånting men jag hade tänkt berätta lite vad som hände då.

På förmiddagen åkte jag in till stan och träffade clara, köpte en stickad väst och en mascara, bilder kan komma senare.

Sen åkte jag hem och tog de lugnt. På kvällen tog vi båten till Almenäs med våra kompisar och åt middag där. Jätte gott.

Efter middagen åkte alla hem till oss och... Åt popcorn och tittade på tv o sånt.


Imorrn börjar skolan(!) fy farao. Känner mej inte alls peppad. Får riktig ångest när jag tänker på det. Vad ska jag ens ha på mig? Usch. Kommer verkligen inte orka upp på morgonen. Jag som hade tänkt "vänja mig" vid tiden har ändå gått o lagt mej 12 och vaknat halv 11 lat som jag är.

Nu ska jag nog ta på mej lite kläder & så!

Puss puss / L


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0