Lite shopping

Idag blev det lite shopping med mamma, ett par svarta jeans, ett jätte gulligt svart linne med volang och knappar, två par trosor och en bh. Kanske kommer nån bild sen om jag hinner fixa.
Nu slipper jag fixa jeansen i gbg nästa vecka och kan shoppa lite annat i stället. Förresten, vet någon en bra brun mascara, behöver inte vara JÄTTE BRA, bara den är billig. haha. Det är så att jag har 3 jätte bra svarta men vill ha en brun, vore snällt om ni visste en billig och hysat bra och kommenterade :)

Har fått min brorsas gamla mobil nu också, haha. Det var så att min mobil tappade jag bort / blev stulen. Inte riktigt koll.
Då fick ja ta min mammas jobb telefon som hon inte använder eftersom hon har en annan. Men den ska hon ju lämna in sen så jag fick ta Joels sålänge tills jag har fixat en ny. Det är en gammal nokia. Inte i bästa skick heller, haha. Han har ristat in sitt namn på baksidan (inte så tydligt som tur e) och repor överallt utom på displayen. OBS, INTE MIN BILD!



Pusspuss / L

Kommentera här
Postat av: Heej

Få gratis smink här: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=586



Lovar att allt är gratis! :D

2008-08-07 @ 15:51:46
Postat av: Louise

Den mobilen hade jag innan! eheh:P

2008-08-07 @ 16:52:11
URL: http://detsompassarmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0