Lauren

godkväll bloggen.
Här sitter jag och ska väl snart gå o lägga mej. Frisör tid imorrn som sagt, hade tänk berätta lite mer om dom planerna imorrn innan jag åker in till stan.
I alla fall, inte fått mycket gjort idag, skolan närmar sig med stormsteg och jag är inte laddad. NÅN som är de?

Hittade den här söta bilden på Lauren Conrad på MTV's hemsida, jag är sååååååå förväntansfull inför nya the hills säsongen, som sätter igång den 18 augusti i Usa för övrigt. Vilket innebär att jag får kika på den på internet! Om man inte orkar vänta alltså..



Nej nu ska jag göra iordning mej & sedan sova faktiskt, fast klockan inte är särskilt mycket. Men måste ladda inför dom närmaste två dagarna, haha berättar som sagt om dom imorrn ;)

Puss & Sov gott ! / L

Kommentera här
Postat av: Alice

Jaah jag längtar med tills the hills börjar :D

2008-08-11 @ 10:05:25
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0