hej!

hej sötnosar.
Inget kul väder ute idag heller men får hoppas att det blir bättre under dagen. 4 dagar kvar tills skolan börjar nu, fyyyyy.
Jag har verkligen ingen lust att börja. Har sett mitt schema nu också. Tidiga dagar i alla fall, slutar halv 3 som senast och det är måndag & tisdag. Många nya lärare och ett ganska rörigt schema men man kommer väl in i rutiner.
Måste börja tänka lite på vad jag ska ha på mej i skolan också, lika bra att man börjar tidigt så man inte står där kvällen innan och inte har nån idé alls, eller än värre, på morgonen.

Idag hade jag tänkt ta det lugnt som vanligt. Duscha, måla naglarna och ta hand om mej själv om man säger så ;)
Ska göra pannkakor sen också, mums.
Och så får de bli en promenad. Har bestämt att jag ska gå ut o gå en gång varje dag och så måste jag äta på mer regelbundna tider, imorrn ställs mitt dygn om inför skolan också.

Nej nu ska jag inte babbla på för mycket, bloggar lite senare!

Kommentera här
Postat av: Elin

uuch för skolan. schemat var bra, o det va bra att vi slutar hyffsat tidigt :) önska att det var minst 2 veckor kvar tills vi började!

2008-08-14 @ 20:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0