Hej!

(kommer inte på några rubriker längre!)
Nu har jag ätit middag och sitter här och klurar på vad jag ska ha på mej första skoldagen? Det är ju skitsvårt, behöver inte vara något SÅ speciellt men ändå. Ni vet.
Kollade på hur vädret skulle bli måndag och det ska tydligen vara sol och lite molning på eftermiddagen..
Har ni något förslag vad jag kan ha på mig?
Kanske inte så lätt, hade tänkt lägga upp lite olika idéer på Söndag så får ni läsare välja, får se hur det blir med det.
Dålig uppdatering idag, jag vet.
Imorrn ska jag in till stan några timmar på förmiddagen och träffa en kompis jag inte har sett på länge.
Blir väl inte så mycket handlat eftersom jag inte har så mycket pengar kvar. haha!

Puss!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0