21.34

hej bloggen!
Här sitter jag och gör dom sista mattetalen och spanska glosorna. Imorrn är det skola igen, helgen går för snabbt.
Har precis tagit en dusch, det är verkligen det bästa man kan göra en söndagkväll, tro mej!
Imorrn ska jag iväg efter skolan, berättar om det när jag kommer hem. Jag har varit jätte dålig med bilder här i bloggen. Jag vet, skärpning. Ska försöka fånga dagens outfit imorgon med.

Nej nu kan ja inte sitta här länge, de sista pluggandet måste göras så jag kan det.

xoxo / L

Här kommer lite bilder från  nu, haha. Visst är jag snygg när jag är nyduschad? ;) skämt.


Kommentera här
Postat av: Elin

hahaha jäklar vilken volym xd

2008-08-25 @ 19:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0