vad tkr NI?

Nu har ja en liten fråga :)
Vad tycker NI , är roligast att läsa om när jag bloggar?
Är de kändisar, dagens outfit, shoppingtips, goda recept eller mina dagar ? (dom där sakerna va bara exempel)
Jag vill gärna att ni kommenterar vad NI tycker är roligt att läsa om ! så ja vet vad ja kanske ska satsa lite mer på...
Jag vet att de är min blogg & att ja borde bestämma o.s.v. men ja tkr ändå att de e viktigt vad läsarna tycker för de e ju ändå för er ja bloggar. Såååå, kommentera för fullt nu!!

image89

Kommentera här
Postat av: cassis

alltihopa såklart! en bra blogg handlar om allt möjlit :)

svar: eller inte! för han är så MIN. grr... catfight?

2008-04-27 @ 16:08:58
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Elin

asså det är ju bra att blanda och så :) men shoppingtips e ju alltid en fördel :)

2008-04-27 @ 18:10:41
URL: http://elinwilliamson.blogg.se
Postat av: Nisse

hahah allt! ;D

2008-04-28 @ 19:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0