Stress

jag hatar att stressa!

Iaf, idag var vi ute hela dagen vid picke sjön med våra ÅTAM grupper ( 1orna & 4orna med alltså ).
De va la inte jätte kul men de funkade iaf :)
Dagen förstördes dock när jag klockan halv 10 på morgonen trampar ner i gyttja och skorna fastnar, jag själv tappar balanses o trampar mitt i all sörja med bara strumpor.
Kan ju säga att mina tår va som russin efter att ha varit blöta en hel dag, o bruna var fötterna också. inte mysigt...
Nu på kvällen blev de lite laaagom stressigt alltså!

Först började det med att mina föräldrar säger; vi åker iväg o fixar en sak, när vi kmr tbx om 5 minuter ska ni veta vad ni vill beställa för kina mat ( jag & min bror ). Okey, tänker vi o börjar leta som dårar på internet när deras hemsida inte ens finns med. Samtidigt så är ja inne på msn i en konversation med 4 personer och det "plingar" på datorn konstant och dom snackar om en musikal som vi förmodligen skulle gå på?! ser bara att det ibland kommer upp; Lina är du med?
så nu vet jag ingenting om den iaf.
SAMTIDIGT springer jag ut för att säga till mina föräldrar att det inte finns nån sida men då har dom åkt.
Min radio dunkar på hög volym hela tiden.
O ja har precis hört lite skvaller om de där med att min väska var stulen.
KÖRIGT kan jag säga att de va. *pust* nu är allt över

O ja e lite sur på att jag inte har fixat nån ny header än, men ja har inga idéer o har inte orkat/hunnit.
Bloggar dåligt gör jag också. fyy!

xoxo / L <3


Kommentera här
Postat av: Anonym

Oj jääklar. Inte bra

2008-05-07 @ 23:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0