sista...

dagen på veckan :) fasen vad skönt säger jag bara!
idag vare strålande sol hela dagen nästan så de blev solning efter skolan, resultatet blev ju inte jätte lyckat men lite röd om kinderna blev ja nog! haha.
Nu sitter ja o mumsar ostbågar innan maten , haha! usch, va nyttig ja känner mej,
Men ja har ätit KONSTANT dom här senaste dagarna tro mej, vet inte hur mkt som har slinkt ner.
Ikväll blir de väl mys framför tvn och sånt där... Fredag ni vet.
Typ inget annat planerat i helgen , eller jo ! ja ska ju på teater me farmor imorrn :/ fasen att jag sa JA. ja ville va lite snäll men , de e alltid lika tråkigt faktiskt. Men ja får la överleva EN gång till.
På måndag har vi ju studiedag också ! HÄÄÄRLIGT.

Förresten så har jag haft jätte mkt "kill" i min hals dom senaste dagarna, vet inte riktigt om de beror på pollenallergin eller om ja håller på att bli förkyld.. Pollen är nog störst risk faaktsikt.

men xoxo / L <3

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0