Ramsulan

Idag var vi på ramsulan me nåra stycken från min klass och A-klassen, vi va typ 11 st.
För er som inte vet vad ramsulan e så e dt typ uppe i skogen eller så (A)
Där skulle vi typ testa medeltida tekniker o bygga lyftkranar o vattenhjul, kikare m.m.
De va inte så jätte kul... Funkade väl men framåt slutet hade man verkligen tröttnat ! Ja kom i en grupp med alice & philip. Sen slutade vi klockan 12. På väg hem såg jag min pappa komma i bilen så han hämtade upp mej så ja fick skjuts hem :) Sen typ åt jag, solade o suttit vid datorn hela dagen typ eftersom de nästan inte va nån sol idag!
Kommer säkert bli regn snart "/

xoxo / l<3

Kommentera här
Postat av: Elin

japp tråk i slutete :/ haha jävla lycko xd ja va helt slut när ja kom hem typ kvart i 2 :P

2008-04-25 @ 17:03:32
URL: http://elinwilliamson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0