jaa...

jag hade förberett dagens outfit idag även fast den inte va ngt speciellt så... men ja tkr ja har varit dålig på de. men saken e den att min mobil e ju borta också.. (vill inte skrika med det över hela sverige men ja)
o där låg bilderna... så tyvärr!

nu e danskläderna kirrade iaf o ja e INTE pepp till nästa vecka asså!!
fasen, allt känns så meningslöst för mej just nu. jag gillar inte o klaga men... inläggen blir så negativa :)

puss på er som läser min blogg DAGLIGEN, (A)

xoxo / L

Kommentera här
Postat av: Elin

dt e tråkigt att den e borta , men dina nycklar e ju hittade :) lite bättre iaf :) ja e inte hlr pepp till nästa vecka :/ buuh ! fan måste vi ? . läser varje dag :) hha

2008-04-23 @ 15:27:46
URL: http://elinwilliamson.blogg.se
Postat av: Elin

svar: ah , men hoppas att ni hittr den ! skit tråkigt när sånt här händer :/ (L)

2008-04-23 @ 15:31:40
URL: http://elinwilliamson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0