inte slut.

Nej helgen e faktiskt inte slut än eftersom vi har studiedag imorrn, AAAS skönt enligt mej :)
Nu har ja suttit o kollat på Miami ink (alltid), och seriöst ja e helt fascinerad av hela "konsten". Okey, de lät ganska nördigt men de e sant!
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, de verkar ju inte bli så mkt sol som ja hade hoppats på så att ja kunde sola. Alice kanske skulle komma hit i eftermiddag så vi kunde göra klart vårat arbete om catwoman som ska in skriftligt istället. Annars få flyter väl dagen på som vanligt och jag har inget spec planerat .

xoxo / L <3

Kommentera här
Postat av: cassis

då kan vi bilda klubb.
eftersom jag också är FASCINERAD (haha) utav konsten :))

2008-04-20 @ 10:52:08
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Elin

svar på " härlig lördag " , nej nej nej . Bleeeekfis = jag. haha du har ju fått massor me färg , mej syns inte ett piss. ingen sol idag :( buuh :/

2008-04-20 @ 11:21:53
URL: http://elinwilliamson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0