Idag...

har mkt hänt :) o jag ska berätta ALLT typ. haha. läs inte om ni inte orkar höra :D

Först va de skola som vanligt. O redovisning på spinnrocks arbetet, de gick snabbt o sådär, asså ja ska alltid bli så röd i ansiktet ?! helt sjukt. tkr inte ens de e pinsamt. jaja anyway. Idrott också o de blev visst utomhus o spela brännboll efterson de hade hänt nån olycka o idrotts läraren hade varit tvungen att åka ambulans med en elev...
Så efter skolan drog jag, elin , Linnea o Neda till stan och åt sushi :) första gången för mej. o ja tkr faktistk de va helt okey! trodde de skulle va värrre men, cred till er som fick mej att testa! :D
Sen gick vi in i massa affärer o kikade. efter ett tag skulle ja o elin hem till henne o så gjorde vi i ordning oss o slappade innan dansen. o så vare DANS.
Idag gick de mkt framåt o vi fick en del gjort :) skönt! eftersom de bara e EN träning till innan vi ska dansa på stan :S Pinsamt som fasen!!
Efter dansen duschade jag & åt. o så hamnade jag här framför datorn.

Lyckad dag va? Väldigt tråkigt inlägg men.

xoxo / L<3


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0