desperat

asså ja e despeerat! jag är så himla shopping sugen så DE FINNS INTE. o nu menar jag dt.
vart jag än går eller kollar så hittar ja något som jag "bara måste ha".
Ja kan inte öppna alla nyhets brev jag får från asos, betties o.s.v för ja får bara köp panik.
Saken är den att jag måste spara mina pengar till en dator jag får betala själv, schysst av mamma o pappa men, aja sånt e livet o ja behöver verkligen en ny, tro mig! Dom betalar ju lite såklart men ja får stå för de mesta.
Så de e inte lätt att röra sig på stan när man bara får "titta inte köpa".

xoxo / L

Kommentera här
Postat av: cassis

hahaha!! jag vet, det är samma här! :o
jag har typ 5 oöppnade nyhetsbrev från asos, betties & deliahs. jag avlider snart.

2008-04-15 @ 18:31:11
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0