dag 2.

Nu har dag två på åtam veckan gått. Idag var de aaaas tråkigt iaf!
O så blev min väska stulen i skolan :O de där är ju lagom kul om man säger så.
hur omogen får man bli och hur lågt får man sjunka?
Alla saker jag hade i hittade jag iaf inne på en utav toaletterna.
Så jag va på lagom bra humör efter skolan , men de lättade sen på msn (A)
Nu har jag typ ingenting för mej , ska snart åka in till knalleland me mamsen o köpa present till min brorsa som fyller 17 på torsdag. Och så letar jag efter en as fin klänning jag har sett på en sida från H&M, men ja hittar den inte på deras hemsida eller i butiken...
Imorrn ska jag o Elin fixa layouten till våra bloggar iaf :) kul kul.

ni vet att ni älskar mig, xoxo / L

Kommentera här
Postat av: Elin

hittade du klänningen ?
, ah dom e ju fan sjuka i huvudet , där går dom för långt asså !yeey layouten :D

2008-04-09 @ 20:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0